2015. február 7., szombat

Élethű Vizsla kutya torta készítése videóval

Sajnos csak most jutottam el odáig, hogy picit írni tudjak a blogszületésnapomról.

Fantasztikus élmény volt! köszönöm mindenki segítségét és támogatását, valamint mindenkinek, aki megtisztelt a jelenlétével!

2015. január 25-én tartottam az internetes naplóm, a blogom 5. születésnapját. 
Ez alkalomból egy olyan rendezvényt álmodtam meg, mint 2évvel ezelőtt, mikor a Péterfy Sándor utcai kórház koraszülött osztályának gyűjtöttünk pénzt. 
Mivel nagy kutya és állatbarát vagyok, így idén a Rex Komáromi Állatvédő Egyesületet szerettem volna támogatni. Licitre bocsátottam egy élethű vizsla kutya tortámat, melynek teljes bevételét felajánlottam az egyesületnek.

Sok kedves barát és ismeretlen látogatott el a rendezvényemre, ahol színvonalas beszámolókat hallhattak a vendégek a luxemburgi kulináris világkupa résztvevőitől, bemutatókat láthattak és egy kellemes élménnyel térhettek haza.

A rendezvényen átadtuk a liciten kívül felajánlott összegeket, (ami majdnem 40,000 Ft volt) valamint a licit teljes összegét, 30,000 Ft-ot. Így, közel 70,000 Ft-ot tudtunk gyűjteni a Rex Komáromi Állatvédő Egyesületnek.

A vizsla kutya tortát egyik kedves cukrász barátom, Bartus Dóri (Nudleee) apukájával együtt nyerte meg. Ők nagylelkűen bevitték Szécsény általános iskola alsó tagozatos gyermekinek az édességet, akik nagyon boldogok voltak tőle.
Dóri beszámolóját itt olvashatjátok:

Sajnos egy kis háttértörténetként el kell mesélnem, hogy a két kisfiunk pont erre a napra lázasodott be, így kifejezetten aggódva indultunk el. Főleg azért, mert pont vasárnap reggelre szakadni kezdett Komáromban a hó. Több útszakaszt is lezártak. 
Az utunkról egy kis videó:

A blogszülatésnapomról videó is készült bátyám, Podi jóvoltából:


A vizsla tortát elkészítettem két hűtőfürdetés közepette. De azt hiszem, talán jobban sikerült, mint az előző.
Előző vizsla tortám Itt megtalálható.

A mostani kutya torta készítését videóra is vettem:

Remélem, hogy lesz még jó pár videó, amit meg tudok majd veletek osztani. 

Szép napot és édes tortasütést kívánok!

Kricky

Nincsenek megjegyzések: